مرداد ۶, ۱۴۰۳

اخبار داغ

عایق‌بندی‌ ساختمان‌ها؛ طرحی که اجرایی نشد

ظرفیت تولید در و پنجره دوجداره ۶ برابر مصرف داخلی

تصویر نامه وزارت علوم تحقیقات و فناوری در خصوص فرصت به دانشگاه ها برای مطالعات در زمینه جامعه و صنعت

تصویر نامه خداحافظی آقای مهندس شافعی رئیس اسبق اتاق بازرگانی ،صنایع،معادن و کشاورزی ایران

logo

زرین بنا پارسیان (گروه سیندژ)

1389
درباره مجموعه
img

همگام با پیشرفت صنعت ساختمان در ایران، شرکت زرین بنا پارسیان در سال 1383 با استفاده از دانش روز و فناوری مدرن، قدم به عرصه فعالیت در این راستا نهاد. این شرکت در بخشی از فعالیتهای خود ، با تولید پروفیل های عایق در و پنجره سیندژ افقی نو را به سوی آینده روشن صنعت ساختمان ایران زمین برداشته و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

سیندژ نامی است که در نگاهی دوباره به هویت ماندگار یکی از مناطق تاریخی کشور عزیزمان ایران بر این نشان تجاری گذاسته شده است. استان کردستان که خطه غیورمردان آریایی است، در دامان دشتهای سلسله جبال زاگرس جای گرفته است.

بر اساس اطلاعات موجود در قلعه ای در روستایی موسوم به سینه ده بنا نهاده شد که بعدها سینه دژ یا سیندژ به معنای قلعه خورشید نام گرفت. این اسم به تدریج به سنندج تغییر یافت و در طول زمان به شهری تبدیل شد که اکنون مرکز استان پهناور کردستان است. همانطور که ذکر شد اینک نام زیبا و تاریخی سیندژ همچون میراثی گرانقدر به عنوان نشان تجاری پروفیلهای UPVC تولیدی شرکت زرین بنا پارسیان انتخاب شده است.

شرکت زرین بنا پارسیان یکی از واحدهای صنعتی فعال در زمینه تولید پروفیلهای UPVC در سطح کشور است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با هدف همراهی با سیاستهای کلان مهار اتلاف انرژی در بخش ساختمان و همچنین ایجاد اشتغال مفید و سرعت بخشیدن به رونق اقتصادی منطقه در استان کردستان تاسیس شده است.

بهره گیری از نیروهای کارامد و استفاده از به روزترین تجهیزات فنی ماشین آلات پیشرفته مانند تکنوپلاست و سینسیناتی اتریش و کاترپیلار، مراحل تولید پروفیلهای UPVC سیندژ را کاملا نظام مند نموده و کارکرد صحیح تمامی عوامل تاثیرگذار در کیفیت محصولات تولیدی را در سطح معیارهای کارخانجات رقیب خارجی تضمین نموده است.

شرکت زرین بنا پارسیان تولید کننده پروفیلهای UPVC سیندژ، خود را به تولید محصولات با رعایت بالاترین مشخصات فنی و استانداردهای جهانی متعهد دانسته و پرداختن مستمر به این مهم و زمبنه سازی برای دریافت گواهینامه های ملی و بین المللی را سرلوحه فعالیت کارکنان و مدیران این واحد صنعتی قرار داده است.

معرفی محصولات
اطلاعات تماس
شماره تماس
0212348
پست الکترونیکی
آدرس
تهران، خیابان ولیعصر، باغ فردوس، خیابان طوسی، نبش خیابان ستاره، شماره 24.1 طبقه 4، واحد 19